Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere bakılırsa binalmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun şehir analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize ulamak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve bağ alanları üzere değkârkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların kârletmeniz karınin farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, birebir maliyette yapma zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişim nitekim olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde konum kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin geri plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değkârti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle müşterek bundan sonra “ne istersem onu hileırım” devri başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç ana derece kebir rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Vukuf ve iletişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına düzen iş proseslerini değkârtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Amma izleme fail yıllarda genel ağ şehir çhileışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi fail web sitesi yalnızca üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tamamlanmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik olduğu yadsısalat. Burada önemli bir husus elan var, o da şu: Web dizayn ve yazılı sınavm çhileışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çhileışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı altında başlayıp şirketin çın mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birhayli projenin hin süresince üst el tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede baki kanatınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine bandajlı. şu demek oluyor ki yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, nihayetinde istenilen neticeları vermemektedir.